Ord for dagen - 29.03.2020 av sokneprest Eli Vatn

Sundag morgon 29. mars. I dag til messetid vert lysa tende og klokkene ringt ved Hegge kyrkje kl.11.00.

Stupulen og alterkalk i Hegge kyrkje foto: Saskia Aleida Van Veen

Til påminning om sundag, helg og fellesskap. Vi kan gå ut og høyre klokkene, lye messa saman med resten av nasjonen på NRK.

I Hegge kyrkje skulle konfirmantane i dag ha møttest, fått sine fastebøsser og gått rundt i kommunen vår for å hjelpe fattige rundt om i verda til reint vatn! På grunn av koronaviruset kan dei ikkje gå; men nett dette viruset viser kor naudsynt vatn er, - for oss alle, og ikkje minst for dei som manglar. Men også i dette vert vi no digitale. Med det vakre bilde av brød og vin som vi skulle delt med kvarandre kan vi no dekke eit langbord der alle får nok. Vipps til Kirkens Nødhjelps fasteaksjon: nr. 2426, send SMS med VANN til 2426. eller bruk kontonummer: 1594 228 7493

Hegge kalk og disk_03-artikkelbilde web.JPG

766 Herre, din jord bærer mat nok for alle

Tekst: Vidar Kristensen 1978

Melodi: Kristin Solli Skøyen 1978

1 Herre, din jord bærer mat nok for alle.
Takk for den delen du vil vi skal ha.
Lær oss å dekke et langbord i verden
som alle kan reise seg mette fra.

2 Herre vi reiser oss mette fra bordet
Takk for de kreftene vår kropp har fått
Nye skal sitte ved bordet og spise
Hvis du får fordele har alle nok