Ord for dagen - 21.03.2020 av sokneprest Eli Vatn

Volbu kyrkje laurdags morgon, lyset er tend for fred, inne i oss i denne urolege, og avventende tida.

Lysglobe i Volbu kyrkje foto: Eli Vatn

Vi ber og om fred oss imellom: med bøna kjær for mange, og redningsbøya for mange rusmisbrukarar. "Gud, gi meg sinnsro til å akseptere de ting jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."

717 Kjære Gud når eg ber

Tekst: Ralph Carmichael 1970 (v.1), oversatt: Arne Myskja 1974 (v.2)

Melodi: Ralph Carmichael 1970

Kjære Gud når eg ber.png

Vi kan ikkje møtast, men vi kan fortsatt be! Kvar morgon klokka 08.30 held soknepresten ei enkel morgonbøn i Volbu kyrkje.
De som sit heime kan delta i morgonbøna gjennom sjølv å tenne eit lys, be ei bøn. De kan og sende kyrkja ei bøn via SMS til sokneprest Eli Vatn på 99129976, eller på messenger til henne.