Valdres 1000 år - Grønt håp!

Velkomen til tre temakveldar om gode grøne håpsnyheiter og håpshandlinger. Arrangementa er ein del av Valdres i 1000 år.

Valdres 1000 år - Grønt håp!

Stad: Hegge kyrkjestoge kl. 19.00

Arrangør: Kyrkja i Øystre Slidre saman med Naturvernforbundet i Valdres.

2. februar:
Grønt håp! Hagebruksentusiastene Barbro og Anders Nordrum: «Beredskapshagen»

imagerwotg.png

Maria Nordrum har skrive boka «Beredskapshagen» i samarbeid med foreldra sine, Anders og Barbro Nordrum.

16. februar
Grønt håp! Nestleiar i Besteforeldrenes klimaaksjon, Øyvind Wistrøm: «Besteforeldre sitt håp for komande genarasjonar».

image6zgts.png

Frå Besteforeldrenes Klimaaksjon kjem nestleiar Øyvind Wistrøm som er høgskulelektor hjå undiversitetet i Sørøst-Norge og ein dyktig foredragshaldar.

2. mars:
Grønt håp! Professor em. i teologi og sjelsorg Leif Gunnar Engedal: «Frå økosorg til økohåp».

Leif Gunnar Engedal er pensjonert professor i teologi og sjelesorg og har i mange år vore knytt til Modum Bad.