Gudsteneste

Gudstenesta er ein av dei viktigaste møtestadene for kristne.

Det er fullsett gudsteneste i Landro kyrkje, vi ser opp midtgangen. Sokneprest Bjarte Nese står bak alteret

Det er ein stad for fellesskap av menneske som deler trua på Gud, Jesu oppstode og livet med Den heilage ande. Det er ein stad der menneske møter kvarandre, og saman trer fram for Gud.

• I kyrkjene i Fjell, Landro og Foldnes er det gudstenester stort sett kvar søndag.
  • I kyrkjene Sund og Kausland er det vekselvis gudsteneste kvar søndag.
  • I kyrkjene Hjelme og Blomvåg er det vekselvis gudsteneste kvar søndag.

Tidspunkt for gudstenestene finn du på Skjerikyrkja.no

Kontaktinformasjon for Øygarden kyrkjelege fellesråd

Takknemleg, tenande, frimodig