Aktivitetar for heile familien

I kyrkjene våre er det rom for menneske i alle aldrar. Nokre av arrangementa er særskilt lagt til rette for at heile familien skal trivast og ha det kjekt saman. Vi håpar du og din familie finn vegen til familieaktivitetane i kyrkjene.

Gudsteneste i Blomvåg kyrkje. Kyrkjelyden står og syng og framme står presten saman med barn som syng i mikrofon. På det raude teppet i midtgangen sitt fleire barn.

Familiegudstenester i alle kyrkjene

Vi har eit større fokus på barna i val av salmar og preike, men det er gudstenester som er meint å vere for heile kyrkjelyden. På desse gudstenestene er det ofte barn som er med som medliturgar eller forsongarar. Sjå skjerikyrkja.no for datoar!

Myldredag i Sund og Kausland kyrkje

For alle i alle aldrar! Med middag, bibelforteljingar og aktivitetar, og sjølvsagt godt felleskap.

Familie-KRIK Bildøy

Med aktivitetar for store og små, ei kort andakt og triveleg fellesskap!

Ute-torsdag ved Landro kyrkje

Ein uformell møteplass for alle aldrarar der vi kjem saman, lærer av kvarandre og tek uteområdet i bruk.

Generasjonskveld i Landro kyrkje

Temakveldar der vi samlast rundt ulike aktivitetar.

Kontaktinformasjon for Øygarden kyrkjelege fellesråd

Takknemleg, tenande, frimodig