Vi gler oss til du kjem! Møt gjerne opp kl.10.45 i Sund kyrkje.
Teikneserie-Bibelen er ei bok med mange spennande og fine forteljingar! Blant anna kan du lesa og sjå teikningar om Skapinga, Noah, Moses, Kong David, Jona og Rut. Du finn også mange spennande forteljingar om Jesus og menneska han møtte!
Det er fint viss du melder deg på, slik at vi har gjort klart bibel til deg når du kjem.
PS. Dersom du ikkje har høve til å kome på gudstenesta så vil vi likevel at du skal få bok.
Du kan kome innom kyrkjekontoret og hente. Berre kryss av for dette på påmeldingsskjemaet.


