Kl. 9.30 er det Førsteklasses frukost!
Vi startar med frukost for 6-åringane og familie i Kyrkjelydshuset. Her blir det deilig frukostmat, songstund der vi øver på songane til gudstenesta og andre aktivitetar.
Til frukosten er både foreldre, søsken og fadrar inviterte til å bli med.
Kl. 11 er det Skulestartgudsteneste!
Her går 6-åringane inn i prosesjon, og setter skulesekken sin fremst i kyrkja. På gudstenesta blir vi kjent med ein mann som heitte Sakkeus, som også fekk ein ny start. 6-åringane får ei eiga bok om han. Vi skal også dele ut ei skulesekkbøn til dei ferske elevane, der vi ber Gud velsigne og ta vare på dei på skulen.
Etter gudstenesta er det Kyrkjekaffi. Her blir det både kaffi, saft og kaker.
