Sund sokneråd

Eit sokneråd er eit råd samansett av soknepresten og 4, 6, 8 eller 10 medlemmer valde for 4 år av og blant dei som har røysterett i soknet. Sund sokneråd har 6 faste medlemmer + soknepresten

Medlemmer frå venstre: soknerådsleiar Arne Bakke, nestleiar Øygunn Skodvin Prestegård, representant i fellesrådet Anne Grete Hareide, Fredrik Andreas Mortensen, Karen Helene Boga, sokneprest Lars Arne Vik og vararepresentant i fellesrådet Jan Tveit.

Soknerådet har ansvar for det åndelege livet i soknet, avgjerdsmynde i ein del saker som gjeld gudstenester, og har ansvar for aktiviteten i kyrkja, m.a. utleige av kyrkja. Soknerådet er ansvarleg for konfirmasjonsopplæringa, for dåpsopplæring og for diakonien. Arbeidsfelta er med andre ord mange og utfordrande.