Misjonsprosjekta i Foldnes kyrkje

I 2019 inngjekk Foldnes kyrkjelyd misjonsavtaleavtale med Det norske misjonsselskap (NMS) og Den norske israelsmisjon (DVI). Vi vil vere med å støtte NMS sitt arbeid i Thailand og DVI sitt prosjekt Jesu døtre. Vi husker på dei i bøn og samlar inn penger til dei ulike prosjekta dei driv.

Misjonsprosjekta i Foldnes kyrkje

I Thailand er vi med og samler inn penger til ulike prosjekt som NMS er med og driver i lag med den Evangelisk Lutherske Kirke i Thailand (ELCT). NMS driver både med menighetsplanting og evangelisering, diakoni og organisasjonbygging. Les det siste nyhetsbrevet frå Thailand i filen lenger nede på sida. Du kan og gå inn på lenka finndinmenighet.no og se hvor mye Foldnes kyrkje har samla inn i år.

Den norske israelsmisjon driv eit forsoningsprosjekt som heiter "Jesu døtre". Jesu døtre samlar kristne jøder, arabere og internasjonale kvinner og dei oppdagar at dei har meir som samlar enn som splittar dei. Dei samlast kvar siste torsdag i månaden, dei er mellom 12-25 kvinnar kvar gong og det er Elisabeth Levy som driv dette viktige arbeidet.