Nå kan du få skattefradrag på Vipps-betalinger til kirken!

Vipps betalinger gir skattefradrag!

Nå kan du få skattefradrag på Vipps-betalinger til kirken!

Foldnes sokneråd har lagt til rette for at du nå kan få skattefradrag for gaver gitt til kirken gjennom offer eller andre gaver.

Dersom du vil ha skattefradrag for gaver gitt gjennom kirken vår kan du nå bruke Vipps. Du bruker "Send" symbolet på forsiden. Deretter søker du opp Forldnes Kyrkje vårt på vippsnummer 76022 – Foldnes sokn. Under den blå ruten finner du mulighet til å velge "Se alle produktene". Velg da «Offer og gåver til kyrkja». Deretter velger du igjen mellom «Offer» eller «Gåve til Foldnes kyrkje» Skriv inn beløpet i den åpne firkanten- trykk OK. Trykk deretter på "Handlekurven" nederst på siden og trykk "på "Ja" der det står spørsmål om skattefradrag. Første gang vil du få spørsmål om fødsels og personnummer, fullt navn og telefonnummer. Neste gang kommer det opp av seg sev. Trykk OK. Da er du klar for for å betale med skattefradrag :-) - Takk for gavene du gir til Foldnes kirke og vårt arbeid!