Treff

Siste onsdagen i månaden vert det arrangert føremiddagstreff i Landro kyrkje. Alle er velkomne!

Ung mørk kvinne skjenkjer kaffe til en lys mann som smiler og holder frem kaffekoppen.

Treffet er i kyrkjekjellaren frå 11.30-13.30. Det blir servert varm mat og kaffe. Det sosiale fellesskapet og samtalen er viktig. Her kan du treffa gamle kjende eller knytte nye kontaktar. Me syng saman, får høyra Guds ord og har ofte innslag med ulike tema, quiz eller anna.

Me har formiddagstreff i dei andre kyrkjene våre ulike dagar. Ein kan komma på samlingane sjølv om ein ikkje høyrer til i den kyrkja der treffet er.

Treffa er:

·        Første onsdagen i månaden i Foldnes kyrkje kl. 11.30

·        Siste onsdagen i månaden i Landro kyrkje kl. 11.30

·        Siste onsdagen i månaden vekselvis i Sund kyrkje og Kausland kyrkjelydshus kl. 11.30

·        Første torsdagen i månaden i Hjelme kyrkje kl. 12.00