Dåpsskule 6-åringar

Måndagane 19. februar, 4. og 11. mars kl. 17.30 – ca. 19.00 er det dåpsskule for 6-åringar i kyrkjelydssalen: Barna får høyre bibelforteljingar, lære songar og vere med på formingsaktivitet.

En illustrasjon av et stort grønt 6-tall, en jente og en gutt sitter på tallet og leser og ler. Bøker ligger ved siden av tallet. Bakgrunnsfarge er lysegrønn.

Det blir enkel kvelds med brødskive og frukt, før ei avslutning der borna får vere med og tenne lys i lysgloben. Det serverast kaffi til dei vaksne, men ein kan også nytte høvet til å handle, t.d.

Søndag 17. mars kl.11.00 er det familiegudsteneste i Fjell kyrkje. På gudstenesta blir 6-åringane invitert fram for å få Mi kyrkjebok for 6-åringar.

Vel møtt til ei kjekk ettermiddagsstund saman med 6-åringen din!