Velkommen til sommerfest 2.juni og sommerkonsert 4.juni!

Velkomst, konsert, dugnad, årsmøte og sommerfest:

Velkommen til sommerfest 2.juni og sommerkonsert 4.juni!

Menighetens sommerfest

1. juni har menigheten sin sommerfest. Vi feirer gudstjeneste kl. 11. I stedet for vanlig kirkekaffe vil menighetsrådet stå for grilling, og vi planlegger artige aktiviteter for store og små. Vår trosopplærer Marianne Jørgensen har sin siste arbeidsdag denne dagen, og vi vil bruke anledning for å takke henne for arbeidet hun har lagt ned i Sinsen menighet.

Menighetskveld med flott musikk

1. juni kl. 18-20 blir det menighetskveld i Sinsen kirke. Den starter med konsert i kirkerommet kl. 18. I konserten deltar Hannah Caring (kantor), Nora Oleana Stårheim (operasanger) og Ketil Grøtting (kantor). Vi bruker anledningen for å takke Hannah Carding for tjenesten som kantor i Sinsen kirke, og for å samle inn penger til flygelaksjonen.

Etter konserten i kirkerommet, beveger vi oss over i menighetssalen, hvor Else Storaas Vatne fra NMS, vil fortelle om NMS sitt arbeid i midtøsten. Sinsen menighet har i flere år hatt en misjonsavtale med Sat-7 NMS. Vi skal i løpet av året skrive en ny misjonsavtale. Dette er en god mulighet for hele menigheten å få innblikk i hva dette arbeidet er.

Vi anbefaler så mange som mulig å være med på konserten og misjonskvelden.