Velkomen til konfirmasjon i 2023

Kjære ungdom! Vi inviterer deg med dette til konfirmasjon i Ulstein kyrkje. Infobrosjyre er sendt ut til alle kyrkja sine medlemmer på årskullet 2008. Har du ikkje fått brosjyra finn du den her

Velkomen til konfirmasjon i 2023

I brosjyra finn du mykje viktig informasjon om konfirmasjonstida - så det er viktig å lese den godt.

Lenke til konfirmantbrosjyre 2023

Vi gler oss til å gje deg og foreldra dine meir informasjon om kva det vil seie å vere konfirmant. Difor håper vi de kan kome på infosamling i Ulstein kyrkje, onsdag 01. juni kl. 18.00. Der vil du få meir informasjon om konfirmantåret, og du får sjansen til å spørje om alt du lurer på som har med konfirmasjon å gjere.

Er du ikkje sikker på om du vil bli konfirmert? Du kan gjerne følgje konfirmantundervisninga, og bestemme deg for eventuell seremoni seinare.

Er du ikkje døypt? Du er sjølvsagt velkomen til å vere med i konfirmantundervisninga likevel, og til samtale om eventuell dåp.

Link til sjølve påmeldingssida

Velkomen som konfirmant i Ulstein kyrkje!