Jul i kyrkja 2021

Også i denne nye merkeleige jula 2021 ønskjer vi hjertelig velkomen til Ulstein kyrkje! Julebodskapen skal bli forkynt og julesongar skal bli sunget! Les om programmet Ulsteoin kyrkje legg opp til her.

Jul i kyrkja 2021

Programmet først - så smittevernsreglane litt lengre nede i artikkelen

19. desember kl. 11:00 Julesonggudsteneste med Fjøresteinane
Ulstein kyrkje
30 deltakarar - ingen påmelding, berre kom!
Gudstenesta blir også streama på Youtube  og Facebook

20.-16.12. Kyrkjevandring rundt kyrkja. Ta gjerne med mobiltelefon for å ta i bruk alle ressursane.

24. desember kl. 14:30 Familiegudsteneste Ulstein kyrkje
Korklubben syng, Johannes Kaul deltek med musikk
Gudstenesta er allereie fullteikna for fysisk deltaking
Gudstenesta blir streama på Youtube  og Facebook

24. desember kl. 12:00 - 14:00 og 15:30 - 16:50
Kyrkjevandring i og rundt kyrkja med musikalsk tilbod og tekstmeditasjon og vandring

24. desember kl. 16:50 Livestream frå kyrkja på Youtube og Facebook
Innbyggarar frå Ulsteinvik leser Juleevangeliet, invitasjon til å synge Deilig er jorden i heimane saman med orgel og forsongarar frå Ulstein kyrkje, vi ringer jula inn

25. desember kl. 12:00 Høgtidsgudsteneste Ulstein kyrkje
Påmelding med seteval via www.sjoborg.no.
Gudstenesta blir også streama på Youtube og Facebook

26. desember kl. 11:00 Gudsteneste på Sundgot bedehus
Open for fysisk deltaking utan påmelding. Maks 30 deltakarar

01. januar kl. 12:00 Gudsteneste Ulstein kyrkje
Gudsteneste med dåp.
Gudstenesta er allereie fullteikna av dåpsfølgja

Smittevernsreglane:

1. Vi kan vere maks 50 personar i kyrkja på arrangement som gudsteneste, konsert, gravferd osv. Tilsette med ei aktiv rolle, profesjonelle aktørar og enkelte frivillige aktive kjem i tillegg.
  2. Alle som tek del i eit arrangement får tilvist ein fast plass og vi må føre liste over alle som er tilstades med registrering på plassen dei fekk tilvist.
  3. Når du ikkje sitt på den tilviste plassen treng du å bruke munnbind som vi ber at du tek med sjølv.
    Unngå minglesituasjonar i kyrkjerommet - dette må skje utandørs.
  4. Vi oppfordrer til god handhygjene.
  5. Ved symptom på forkjøling ber vi deg om ikkje å kome til kyrkja.