Ulstein Ten Sing

På Ten Sing syng vi i lag, vi leikar og har det kjekt i lag! Ten Sing er ein god stad å vere, bli med du også! For alle frå 8. klasse og til og med vidaregåande skule.

Vi øver på Fredheim kvar onsdag kl 19.30 - 21.30.
Her er det ikkje berre song, men også dans-, drama-, kreativ-, mat- og filmgruppe ein onsdag i månaden, og her er leik og andakt.

Vi lagar konsertar, gospelnight, weekendar, juleball, sosialkveldar osb. Dette er ein super kjekk og flott plass å vere på. Her skal alle kjenne seg inkludert og bra nok.

Her kan du få mange nye venner – bli med, då vel!