Foto: Bo Mathisen
Velkommen til gudstjeneste nå på søndag! Siden det er G3 så blir det en gudstjeneste der hele menigheten samles og det blir dåp, nattverd, lovsang og bønnevandring.
Gudstjenesten ledes av prest Espen Robsahm Kjørven og musiker Ole Kristian Kogstad.
