Velkommen til gudstjeneste (G3) klokka 12 på søndag

Søndag 7. juni samles vi til felles gudstjenestefeiring i Fjellhamar kirke, NB! Merk at gudstjenesten begynner klokka 12!

Velkommen til gudstjeneste (G3) klokka 12 på søndag

Foto: Bo Mathisen

Velkommen til gudstjeneste nå på søndag! Siden det er G3 så blir det en gudstjeneste der hele menigheten samles og det blir dåp, nattverd, lovsang og bønnevandring.

Gudstjenesten ledes av prest Espen Robsahm Kjørven og musiker Ole Kristian Kogstad.

Beklager, men vi kan ikke finne din posisjon pga instillingene i nettleseren din. Du må tillate autolokasjon for å kunne benytte denne funksjonaliteten:

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet explorer

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings / Advanced / Priacy and security / Content settings / Location -> Fjern "kirken.no" fra blokkert-lista

Firefox

Options / søk etter "location" / settings / Fjern "Kirken.no" fra blokkert

Safari

Settings for this website / Location -> "Allow"