Vestre Aker menighetshus blir stengt 1/7-5/7 pga. boning.
I denne perioden vil Staben sitte på hjemmekontor, og daglig leder vil sitte i prestesakristiet i Vestre Aker kirke.
Vi er tilbake i menighetshuset fra 6/7.
Samtidig benytter vi anledningen til å ønske alle en fantastisk sommer, og minner om Matpakketreff 15/7 + 22/7 + 29/7 kl. 12:00 i Vestre Aker. Ta med matpakke og kom å spis med oss. Vi satser på nydelig vær og vil primært sitte ute. Vi ordner med drikke.
Vi håper å se deg i løpet av sommeren :-)
