Dette skjemaet brukes ved ETTERPÅMELDING av konfirmanter. Innskriving gjøres sammen med en foresatt.
Hvis dere ikke har lest igjennom den generelle informasjonen om konfirmanttid i Den norske kirkes menigheter i Halden oppfordrer vi til å gjøre det først. Dette er sendt ut i posten 23. mai til alle medlemmer født i 2008. Kopi av innholdet i dette brevet ligger også her.
Litt praktisk hjelp til utfylling av skjemaet:
"Bestillingskontakt"
Når dere blir bedt om å oppgi navn, epost og tlf til Bestillingskontakt kan dere legge inn fullt navn og kontaktinfo til den personen som utfører bestilling og betaling. Dette er vanligvis en av de foresatte, men det behøver ikke være det.
"Deltakerinformasjon"
Informasjonen som etterspørres her (Navn etc.) er for KONFIRMANTEN SELV der ikke annet er oppgitt.
Dette gjelder også epost/mobil. Det er egne felt lenger ned i skjemaet for å oppgi foresattes kontaktinfo.
Konfirmasjonsdatoer 2023
Siden fordeling på datoer og grupper er gjort etter den ordinære påmeldingen kan vi kun etterkomme ønsker om datoer og grupper for etterpåmeldte så langt det passer, men oppgi gjerne ønsker.
Asak
- Søndag 14. mai
- Søndag 21. mai
- Ved behov: Lørdag 13. mai
Berg
- Søndag 21. mai
- Ved behov: Lørdag 20. mai
Idd
- Søndag 7. mai
- Søndag 14. mai
- Ved behov: Lørdag 6. mai
Immanuels kirke
- Søndag 7. mai
Prestebakke
- Søndag 21. mai
Rokke
- Søndag 4. juni
Tistedal
- Søndag 7. mai
PS: Begrepet "Billett", som egentlig ikke passer så godt i denne sammenhengen, er altså det Checkin har valgt å bruke som standard. Les det gjerne som "Påmelding" i stedet... :-)