Søndag 19. mars skal ALLE konfirmanter til Immanuels kirke. Drama, Kor, Band, Dans og Teknikkere skal fremføre begge forestillinger, Foto skal filme, Mat skal hjelpe til med matservering og klargjøring før første forestilling og være publikum etterpå. Alle andre velger seg en av de to forestillingene og kommer som publikum.
Dette gjelder ALLE konfirmantene:
Kort om hva forestillingen handler om finner du her.
Vi vil gjerne ha masse publikum til å komme og se forestillingen! Ta med deg foreldre, søsken, besteforeldre, venner og naboer på konfirmantmusical. For å belønne dem som er flinke til å drive PR for forestillingen har vi et omvendt lotteri: Alle som kommer kan levere en lapp i døra med navn på en konfirmant på. På slutten av hver forestillingen trekker vi en lapp, og vinneren får en flott premie. Altså: Be alle du får med deg om å skrive ditt fulle navnt på en liten lapp ( ca 5x10cm feks), brette den sammen og levere i døra når de kommer.
Plakat for forestillingen blir delt ut til de gruppene vi får til; hjelp oss gjerne å henge den opp rundt forbi. Den kan også lastes ned HER. (Takk til Milo Ødegaard for flotte illustrasjoner!)
Vi har også opprettet Facebook-arrangementer for begge forestillingene som vi gjerne vil ha hjelp til å spre.
Dette gjelder konfirmantene på Oppdag Halden, Løpegruppa, Spill&Bibel, Friluftsliv, Snekker og Videojournalist:
Dere velger dere en av forestillingene og kommer på den. Foreldre, familie og venner er også invitert! Det er en forestilling kl 1730 og en kl 1930.
Hvis du har lyst til å være publikum på begge forestillinger er det selvsagt helt greit. :)
Dette gjelder konfirmantene på Foto:
Dere skal filme den første forestillingen. Møt opp kl 1630 og finn Tom-Erik. Be gjerne med dere foreldre, familie og venner til å se forestillingen!
Hvis du har lyst til å se den andre forestillingen også er det selvsagt helt greit. :)
Dette gjelder konfirmantene på Mat:
Dere skal hjelpe til med litt praktiske ting med servering og klargjøring før første forestilling. Møt opp kl 1530 og finn Pål.
På første forestilling er dere publikum. Be gjerne med dere foreldre, familie og venner til å se forestillingen!
Hvis du har lyst til å se den andre forestillingen også er det selvsagt helt greit. :)
Dette gjelder konfirmantene på Kor/solist, Band, Drama, Dans, Kor og Teknikk lyd/lys:
Denne siste uken før forestilling skjer alt i Immauels kirke. Nedenfor ligger en oversikt over hvem som skal møte når.
Dere som har lange økter på lørdag bør ta med dere litt mat og drikke i kirken. Det blir pauser innimellom.
På søndag blir det pizza og brus til alle kl 16 og en drøy times pause før første forestilling. Ta med deg det du skal spise og drikke FØR det. Gi beskjed til Johannes på jwh@kirkenshus.halden.no senest onsdag om du har allergier vi må ta hensyn til.
For mange vil det bli en del venting i løpet av søndagen. Det er allikevel viktig at du IKKE forlater kirken uten å ha avtalt dette med gruppelederen din først.
Det er fint om alle har med seg en bagg de kan ha alt av klær og eiendeler i på søndagen, så blir det lettere å holde orden i kirken gjennom en lang dag.
Når vi er ferdig med andre forestilling kan du dra hjem når du har lagt alle dine kostymer, mikrofoner, rekvisiter etc. pent fra deg og sagt hadet til gruppelederen din. :)
Dette gjelder konfirmantene på Dans:
I tillegg til dansenummeret deres skal dere være publikumsverter i forbindelse med innslipp før begge forestillingene. Margrete gir dere beskjed om hva dere skal gjøre.
Oversikt over alt som skjer i Immanuels kirke i uke 11:
Husk at i innspurten er det veldig viktig at alle er med på øvelser. Gi beskjed til gruppelederen din om du er syk!
Mandag 13. mars
1700-1945 Drama
Tirsdag 14. mars
1630-1830 Dans
1830-2000 Lydteknikk
Onsdag 15. mars
1830-2000 Lysteknikk
Torsdag 16. mars
1730-2000 Kor
Fredag 17. mars
1630-1800 Band
1800-2000 Lyd- og lysteknikk
Lørdag 18. mars
1000-1430 Lydteknikk (1/2 gruppe: Emiil og Victoria)
1000-1430 Lysteknikk
1000-1430 Drama
1430-1700 Dans
1700-1730 Solist
1730-2030 Kor
1730-2030 Lydteknikk (1/2 gruppe: Emil og Amalie)
Søndag 19. mars
1100 Alle musicalgruppene møter
1130 Full gjennomkjøring
1400 Generalprøve
1530 Matgruppe møter
1600 Pause m/pizza
1630 Fotogruppe møter
1700 Publikumsinnslipp
1715 Alle aktører klare på plass i kostyme/sceneantrekk
1730 1. forestilling
1915 Alle aktører klare på plass i kostyme/sceneantrekk
1930 2. forestilling
Uke 11 for dere som IKKE skal lage musical:
Dere følger prosjektgruppeopplegget på vanlig måte.