Intranettet er en sentral nerve i kirkens interne informasjonsarbeid. Her deles aktualiteter, vedtak og arbeidsstøtte-artikler, og man har tilgang til håndbøker og ressursstoff. Stadig mer av stoffet for ansatte i kirken som nå ligger åpent på internett, vil etter hvert bli flyttet over til intranett.
Logg på Kirkebakken her
Hvis du ikke har vært på Kirkebakken før, se bruksanvisning for hvordan man logger på nederst på siden.
Kirkebakken er også et samhandlingsverktøy, som kan brukes på ulike måter lokalt.
Kirkerådet betaler tilgang for alle ansatte både i fellesråd og bispedømmeråd. Dette er både fordi fellesskapets midler skal komme konkret til nytte i menighetene, og fordi det er viktig at alle ansatte har samme mulighet til å bruke intranettet til å motta og dele informasjon.
Tilgang for ikke-ansatte, som frivillige medarbeidere og valgte i råd og utvalg, koster 250,- i året.
Hvordan komme seg på intranettet Kirkebakken?
1. Du trenger et brukernavn og et passord. Brukernavnet er 2 initialer og 3 siffer, lik påloggingen til Kirkepartner IKT / Aditro suiten. (For eksempel. ab123). Passordet følger med brukernavnet du får fra Kirkepartner.
Logg inn med dette på https://intranett.kirken.no/
2. Har du brukernavn men husker ikke passordet? Få nytt på https://passord.kirkepartner.no/
3. Har ikke du og dine ansatte brukernavn? Ta kontakt med Kirkepartner IKT på servicedesk@kirkepartner.no for å ordne en samlet bestilling for dine ansatte i fellesrådet/soknet.