Hunn barnegospel

Vi er i gang igjen med Hunn barnegospel. Og barn fra 6 år og oppover er velkommen til å være med. Vi øver hver onsdag kl.17.30 - 18.30. Vi deler barna inn etter alder, og skillet på de største er fra 4. klasse. Christian Sporild og Hilde Engevold er musikalske ledere. Kom å bli med! Første øvelse etter sommerferien er 23.8.

Et barnekor synger i kirken. Alle er kledd i pent tøy.

Hunn barnegospel er endelig igang igjen, og du kan være med. Vi bruker Spond som kommunikasjonsplattform, og her er gruppelenken vår: