Babysang

Velkommen til en hyggelig sangstund i Skøyen kirke! Det er gratis og ingen påmelding. Babysang i Skøyen kirke er på tirsdager kl. 11:00–11:30. På babysang synger vi både nye og kjente sanger, det er regler, dans og såpebobler. Barnet får bruke mange sanser, oppleve rytmer, og mange babyer synes det er veldig spennende med de andre babyene! PS: Dette er ikke et kor, her synger man med den stemmen man har, og det er den som betyr noe for den lille. Det er omtrent det samme som skjer hver gang, så om man kommer flere ganger blir de ukjente sangene også kjente. Kanskje får du noen flere verktøy til å roe ned eller aktivisere hjemme?

Etter babysangen er Kaffebønnen, kafeen i kirken åpen, der man kan kjøpe seg en god kaffekopp og fortsette praten. Det er mikrobølgeovn og barnestoler i kafeen.

Alle er velkommen - fedre, mødre, besteforeldre eller andre som passer på barnet. Noen av sangene har kristen tekst, og vi tenner et lys for hvert barn, men man trenger ikke å ha et kristent livssyn for å være med. Babysang passer for babyer ca fra 3 til 12 måneder, men det er ingen aldersgrense.

Her finner du spillelisten som er i bruk på babysangen(med litt mer).

Håper vi ses på babysang!

Foto øverst: Bo Mathiesen

Kontaktinformasjon for Skøyen menighet

Skøyen kirke ligger i Skøyenveien 43.
Inngang til kontorene og parkeringsplassen er på nedsiden av kirken, nederst i Guldbergsvei.

Kontoradresse:
Skøyenveien 43, 0375 Oslo