Kreativ sorggruppe - Med veiledning av kunstner Karina Paulen Harrison

Har du mistet en av dine nærmeste for en stund siden, og kjenner det kunne vært godt å nærme seg sorgen på en fin og forsiktig måte? Da kan kreativ sorggruppe være noe for deg. Les mer her!

Kreativ sorggruppe - Med veiledning av kunstner Karina Paulen Harrison

Vi starter opp med kreative sorggrupper igjen. De er for voksne som har mistet en av sine nærmeste for litt tid siden, det vil si alt fra et par år til mange år siden.

I disse gruppene bruker vi maling som metode. Man trenger ikke å ha tatt i en malerpensel før, for vi tror på og har sett at det kan være en god metode uavhengig av tidligere erfaring med å uttrykke seg på denne måten.

Deltakerne får kyndig veiledning av kunstneren Karina Paulen Harrison, som også har erfaring med og er dyktig på sorg. Vi hadde en gruppe i høst med veldig gode tilbakemeldinger fra deltakerne, og vi er nå veldig glade for å kunne si at vi er klare for å starte opp igjen. Vi har grupper både på dagtid og ettermiddag/kveld. Så nå er det bare å melde seg på!

Se linken under for brosjyre. Der finner du mer informasjon.

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings for this website / Location -> "Allow"