Kirkepartner Servicedesk er inkludert i de fleste av våre produkter og tjenester, og vi leverer også Servicedesk som tjeneste til andre systemeiere i kirken.
Hvorfor bruke Kirkepartner Servicedesk?
- Vi snakker månedlig med over 1500 ansatte i kirken! Vi har bred teknisk kompetanse på kirkens systemer, og god kjennskap til hverdagen i kirken
- Rask feilsøking og hjelp, slik at du kan komme videre med arbeidet ditt. Vi løser de fleste saker i første ledd
- Vi jobber kontinuerlig med å bli bedre og tilpasse oss kirkens behov
- Ved behov kan vi fjernstyre din PC eller mobil.
Servicedesk svarer på henvendelser vedrørende
- Kirkens lokale skrivebord
- IDWeb, KirkeID og AnsOrg
- Kirken.no og intranett
- Kurs og Læringsplattformen
- Sak, arkiv og møteløsningen Dnk360
- Internett og lokalt nettverk levert av Kirkepartner
- Gravplass.no og gravplassarkiv
- SvarUT, eDialog, eSignering
- Skjer i Kirken
- Prest i Beredskap
- ...og mer!
Slik fungerer Servicedesk
Henvendelser til oss kan du gjøre på telefon, e-post eller gjennom selvhjelpsportalen. For kontaktinformasjon og åpningstider, se her.
I selvhjelpsportalen kan du finne svar på vanlige spørsmål, finne lenker til kurs og dokumentasjon, registrere eller følge opp dine saker, tilbakestille ditt passord, og finne viktig informasjon om driftsstatus og fellesfeil. I noen tilfeller sender vi også ut SMS eller e-post til de som er berørt.
Alle henvendelser registreres, slik at de kan følges opp på en god måte. Vi utarbeider rapporter og statistikk for ledere som ønsker oversikt over henvendelser fra sin organisasjon. Lokale IT-kontakter kan også få tilgang til egen portal for oppfølging av saker fra sin enhet.
Hvordan komme i kontakt med oss
Vi hjelper deg gjerne! Se kontaktinformasjon og åpningstider her!
