Rammeavtaler

Kirkepartner gjennomfører anskaffelsesprosesser på vegne av alle Kirkepartners kunder. Anskaffelsene skjer i tråd med Lov og forskrift om Offentlige anskaffelser.

Rammeavtaler

Dette innebærer at våre kunder ikke bare ivaretar formelle krav til alle anskaffelser, men også sparer tid og kostnader på å oppnå gode avtaler. Kostnadsbesparelser oppnås ikke minst som følge av at avtalene er fremforhandlet for alle virksomhetene i Den norske kirke. Eksempel på avtaler er:

• IKT Utstyr (PC, skjermer, tastatur, mm)
  • Multifunksjonskopimaskiner
  • Konsulenttjenester innen  IKT (ledelse, prosjektledelse, kvalitetssikring, test, kravspesifikasjon, mm.)
  • Programvare (tillegstjeneste for brukere på Kirkepartner Skrivebord)
  • Elektronisk saksarkiv med møteløsning (leveres som eget produkt fra Kirkepartner, se Dnk 360)
  • Sambandslinjer (leveres som eget produkt fra Kikrepartner: Kirkepartner Bredbånd)
  • Telefoni

Enkelte av rammeavtalene kan benyttes av alle enheter (fellersåd og menigher) i Den norske kirke, uten at det er stilt krav om at virksomheten er kunde av Kirkepartner på andre områder.

For mer informasjon om avtalene. Se intranett eller ta kontakt med oss pr. telefon eller bruk vårt skjema

Som sentral enhet i Den norske kirke opptrer formelt Kirkepartner som innkjøpssentral (jfr jf. § 4-3 i Anksaffelsesregelverket). Privatrettslige organer utenfor Den norske kirke, som KA, KNIF kan ikke selv ta denne rollen som innkjøpssentral.

Kontaktinformasjon for Kirkepartner

Besøksadresse: