Nettsider for alle enheter i Den norske kirke

Kirkenettet sin publiseringsløsning gjør det lett å kjenne igjen Den norske kirke på nett - og lett å ta kontakt.

Å oppsøke sin lokale kirke på nett, er den laveste terskelen inn til Den norske kirke. Den nye publiseringsløsningen er laget for å ha en enhetlig profil mot publikum, samtidig som det er stort rom for å sette lokale preg på nettsiden.

Publiseringsløsningen inneholder blant annet:

• Brukervennlig for de som skal publisere - og for de som skal bruke sidene
  • Automatisk skalering til mobil og nettbrett
  • Et informasjonsfellesskap i Den norske kirke med fri tilgang på tekster og bilder
  • Mulighet for å enkelt benytte hele artikler fra andre kirken.no sider
  • Mulighet for både enkel bruk og for et mer omfattende nettsted med ulike løsninger og funksjoner
  • Kalender-integrasjon med Medarbeideren og Kardinal
  • Integrasjon mot Kirkebyggdatabasen. Gir informasjon om den lokale kirke fra kirkens egen database.

Nettsidene oppfyller de tekniske krav for å kunne ivareta lovpålagte krav til universell utforming. Nettsidene ivartar responsivt design (visningen tilpasser seg avhengig av hvilke leserverktøy som benyttes. Eks. nettbrett, smarttelefon og PC).

Nærmere 400 enheter (sokn, fellesråd, bispedømmekontorer ol) benytter allerede Den norske kirkes felles hjemmesideløsning.

For mer informasjon eller for å bestille, ta kontakt med oss pr. telefon eller skjema. Dette gjelder også for fellesråd og menigheter som skal skifte domenenavn på nettsiden sin.

For mer informasjon om publiseringsløsningen, last ned vårt produktark lenger ned på siden.

Kirkepartner kunder som har avtale på SvarUt kan få eDialog knyttet til nettsiden uten ekstra kostand slik at enheten kan motta post digitalt på en sikker måte.

Opplæringsprogram og kurs for Kirkenettet

For informasjon vedrørende opplæringsprogram og kursing på Kirken.no - ta kontakt med vår servicedesk på e-post: servicedesk@kirkepartner.no

Kontaktinformasjon for Kirkepartner

Besøksadresse: