Misjonskonferanse i Tromsø 11.-12. juni

I forbindelse med SMM`s fellessamling i Tromsø inviteres det til et spennende program

Misjonskonferanse i Tromsø 11.-12. juni

Hvert år samles misjonsrådgivere fra bispedømmekontorene, utvalgsledere og ansatte i organisasjonene til felles dager med misjonsfokus. I år vil denne fellessamlingen være i Nordens Paris, Tromsø.

I den forbindelse er det laget et åpent program mandags- og tirsdags ettermiddag i samarbeid med Nord-Hålogaland bispedømme og Tromsø kirkelige fellesråd. Ønsket er at alle som ønsker å lære mer om kirkens globale arbeid vil delta og få inspirasjon.

Mandag 11. juni arrangeres «Salig er tørsten-ettermiddag» i Ishavskatedralen fra 17.30-20.00.

Etterpå blir det vandring opp sherpatrappene – «Stairway to heaven», fra Nepal til fjellheisen i Tromsdalen, fra 20.15-22.15 og midnattsmesse med både urfolks- og globale perspektiver. Biskop Olav Øygard preker.

Tirsdag 12. juni inviterer vi til ulike workshops på Clarion The Edge fra 15-18. Det blir også kåring av beste misjonsprosjekt disse dagene.

Hold av dagene, dette blir spennende!