Konfirmasjon i Vaksdal 2024

No er det DIN tur!      Velkomen til eit spanande år som konfirmant i Vaksdal!

Konfirmasjon i Vaksdal 2024

Skal eg bli konfirmert?      Skal eg konfirmere meg?

Det er eit av dei viktige spørsmåla i ungdomstida. Ingen skal svare på det spørsmålet for deg, sjølv om dei meiner noko om det. Det skal vere ditt val, ikkje sant.

I desse dagar går det ut brev til alle 14-åringar i Vaksdal som er medlem i Den norske kyrkja. Ta gjerne kontakt viss du ikkje får brevet, men det ligg som to dokument lenger nede på sida her.

Ta og kontakt viss du ikkje er medlem i Den norske kyrkja men likevel ynskjer å fylgje konfirmantundervsininga hos oss. Og vil du bli med i Den norske kyrkja så er det heilt gratis!

Påmelding skjer ved elektronisk registrering; sjå link lenger nede.

Meld deg gjerne inn så snart du har bestemt deg, og seinast 20. august.

Det vert eit orienteringsmøte i Dale bedehus torsdag 17. august kl 18 - 19 for alle som vil koma, men møtet har me særleg med tanke på dei som ynskjer meir informasjon før dei melder seg på.

Du kan og ta kontakt med oss direkte på 56 59 39 20 viss det er noko du lurar på.