Nominasjonskomiteens listeforslag - Saemien Åålmegeraerie

Det er kirkevalg 10. og 11. september 2023. Alle som er medlem i Den norske kirke kan stemme ved Kirkevalget. Bruk din stemme til å forme kirkens fremtid! Nominasjonskomiteens listeforslag  for valg til Saemien Åålmegeraerie.

Nominasjonskomiteens listeforslag - Saemien Åålmegeraerie

Nr. Navn Bosted
1 Sara Åhrén Grane
2 Sigvart Brendberg Hitra
3 Laila Anita Otervik Valdres
4 Knut Tørresdal Brekken
5 May Bente Anita Jønsson Sunndalsøra
6 Ida Therese Storslett Røros
7 Mona Strickert Danielsen Elgå
8 Roger Bendiksen Brekken
9 Aud Margrethe Renander Rennebu
10 Pål Kristoffer Toven Namsskogan

Supplerende nominasjon:

Om man ønsker andre kandidater enn de som er satt opp på Nominasjonskomitéens liste, kan disse sendes inn til SÅR.

Et forslag til kandidat fremmet ved supplerende nominasjon skal være underskrevet av fem stemmeberettigede forslagsstillere. Underskriftene skal være skrift på papir eller et skannet dokument.

Forslaget til supplerende nominasjon skal ha følgende vedlegg:

– En oversikt over kandidatenes fødselsdato.

– En oversikt over fødselsdato og bostedsadresse til dem som har underskrevet på forslaget.

Bruk gjerne skjema 5.6 forslag til kandidat - supplerende nominasjon - menighetsråd bm.docx

Forslagene må være innkommet til SÅR (adresse/epost) innen 15. mai kl. 12.00