Årets konfirmasjonsleir 10. - 14. august 2022

Årets konfirmanter samles til leir på Finsås, Snåsa og avslutter konfirmasjonsåret med konfirmasjon i Soknestuggu søndag 14. august 2022.

Årets konfirmasjonsleir 10. - 14. august 2022

Konfirmasjonsåret har 3 leirsamlinger: høst samling, felles samling med Samisk kirkeråd og avsluttende konfirmantleir i august.

Biskop Herborg Finnset vil delta på årets konfirmasjonsleir og konfirmasjonsgudstjeneste som en del av visitasen til Saemien Åålmege.

Vi takker konfirmantene for et fint år og Saemien Åålmege vil ønske årets konfirmanter og deres familier til lykke med konfirmasjonsdagen søndag den 14.august.

Konfirmanter 2022

Ailo Mathias Danielsen Lifjell