T2 - Påske

Laurdag 9. mars, kl. 14-15.30, er det «T2 påske» ved Foldnes kyrkje.

Barn og voksne sitter ute på tømmerbenker rundt et bål, de synger en sang

Velkommen til ein familievenleg T-dag med mykje frisk luft og god tid til song, samtale og forteljing.

• Oppmøte og registrering på parkeringsplassen nedanfor kyrkja
  • Vandring langs Kyrkjevegen nesten fram til Dagsturhytta før vi snur og går tilbake
  • Siste stasjon er i kyrkjekjellaren
  • Vi avsluttar med påskesaft og ei lita gåve til familien

Vandringa skjer gruppevis. Nokre dagar før T2-dagen sender vi ein SMS med info om nøyaktig oppmøtetid for din familie.

Heile familien er velkommen! Meld helst på innan onsdag 6. mars slik at vi kan førebu oss best mogeleg.

Pris: 30 kr pr. familie, Vipps #824175. Hugs å merke betalinga med T2 og namn på barnet.

Vi gler oss til å sjå dykk!