KRIK

KRIK er eit lågterskeltilbod til barn og unge som ønskjer å kombinere gleda av idrett med den kristne tru. Det er eit samlingspunkt for kristne som er glade i aktivitet og idrett. Fokus på prestasjon blir lagt til side.

KRIK

Ungdsomsskule-KRIK

Vi har ungdomsskule-KRIK på tysdagen kvar veke i gymsalen på Ulveset skule kl. 18-19.30.

Vidaregåande KRIK

Vi har starta vidaregåande KRIK pluss på Skogtun Camping om tysdagen kl. 20.00 og utover kvelden. Der er det kristent fellesskap med grilling, andakt og litt lovsong. Deretter ut i mørket og leikar diverse uteleikar. Fokuset for KRIK er idrettsglede, trusglede og livsglede 👍❤️ VELKOMMEN I KRIK-FELLESSKAPET.

Kontaktinformasjon for Øygarden kyrkjelege fellesråd

Takknemleg, tenande, frimodig