Møteplassen - ung i sorg

For deg som har mista nokon du er glad i. Her kan du møte andre ungdom som også er i sorg.

Deler av en skog med grønne blader og oransjebrune stammer, oppå bildet står "Møtepassen (illustrasjon av et oransjerødt hjerte) ung i sorg"

Samlingar for ungdom 13-20 år på Biblioteket på Sartor senter

• Gruppa er open for alle, uansett livssyn
  • Kl. 16-17.30, men vi har ope frå kl. 15.00 for dei som sluttar tidleg på skulen
  • Vi startar samlingane med mat, prat og annan type sosiale aktivitetar. Vi tek
    også opp ulike tema om sorg.
  • Alle har teieplikt
  • Tilbodet er gratis
  • Måndagar i oddetalsveker: 15. april, 29. april, 13. mai, 27. mai, 10. juni og 24. juni

Tre damer sitter på en grå sofa og smiler til kameraet, på venstre side kan vi se en innepalme

Gruppa blir leia av (t.v.) diakoniarbeidar Renate Olsen Seim, helsesjukepleiar Anette Espelid Angeltveit og diakon Torunn Nateland Utvær.

Påmelding

Det er fint om du melder deg på, men du er hjarteleg velkommen utan påmelding. Du kan melde deg på til Torunn på mobil 922 34 648 eller på e-post tn788@kyrkja.no.

Biblioteket stenger kl. 16.00, så viss du kjem etter det, kan du ringe Torunn som kjem og opnar for deg. Fint om du melder frå om allergiar. Vi gler oss til å sjå deg på møteplassen.

Logo til Øygarden kommune med et fyrtårn inni et skjold

Logo til den norske kyrkja - Øygarden kyrkjelege fellesråd. Til venstre er et rødt våpenskjold med gult kors og to økser

Prosjektet er utvikla med støtte frå Kyrkjerådet.

Kontaktinformasjon for Øygarden kyrkjelege fellesråd

Takknemleg, tenande, frimodig