Pilegrimsferd 2. pinsedag, 29. mai

Velkommen til å delta på ei Pilegrimsferd frå Førde til Sund kyrkje. Her får vi gå på historiske stier som er bruka i generasjonar. Turen er på ca. 1 km i ulendt terreng. Difor set me av god tid (1.5t) på turen, slik at flest mogeleg kan vere med. Vi startar i Førde kl. 09.15 i samla flokk.

Ryggen på to mennesker med tursekk som går mot Sund kyrkje, det er trær rundt de

Det vert oppmøte og parkering ved Sund kyrkje, så blir det samkjøring til stistart. Langs løypa vert det nokre stopp, eit historisk og nokre stopp med andaktsfokus, ev stopp ved behov.

Kontaktperson/påmelding:

Ole Kristian Hamre
Tlf: (+47) 458 43 881
E-post: Oh656@kyrkja.no

08:45     Oppmøte ved Sund kyrkje, parkering

09:00     Vi samkjøre frå Sund kyrkje til Førde

09:15     Vi går frå stistart i Førde, i samla flokk

10:00     Vi tek ein pause

10:45     Vi kjem fram til Sund kyrkje

11:00     Gudsteneste ved prostiprest Kjell-Asle Børnes, nattverd

12:00     Kyrkjekaffi

Skjermbilde av et kart i terrengmodus som viser løypen til turen med en rød linje