Mannsgruppen

Et varmt og levende kristent og sosialt fellesskap som tar opp interessante og aktuelle saker og tema.

Mannsgruppen møtest månedlig med unntak av juni, juli og desember. Møtested er Foldnes kyrkje eller etter nærmere avtale.

Vår strategi er å væra synlig, ha god kvalitet på arrangementene og i fellesskap ta ansvar for å få med nye.

Vi vil framover ha fokus på rekruttering av flere yngre medlemmer. Samtidig vil vi ta godt vare på eksisterrnde medlemmer som trives og finner seg godt til rette.

Mannsgruppen møtes  torsdager kl. 19:30 i Foldnes kirke (vanligvis om ikke annet er meldt)

Kontaktperson er Geir Roald Viken, geir.roald.viken@gmail.com

Tlf. 922 63 531