Søndagsskule i Fjell kyrkje

I Fjell samlast vi til søndagsskule under gudstenesta dei søndagane det ikkje er familiegudsteneste.

Søndagsskule i Fjell kyrkje

Dei fleste gongane det er søndagsskule har vi to grupper:

Barn frå 0 – 7 år.
Samling i kyrkjekjellaren der vi har ein andakt og syng saman før barna kan leike, spele spel eller gjere hobbyaktivitetar.

Barn frå 2.klasse og oppover.
Denne gruppa går saman frå kyrkja og over vegen til gymsalen på Fjell barneskule. Her har dei ein andakt før dei har ulike idrettsaktivitetar, som til dømes fotball, kanonball eller basket.

Hausten 2022 blir det søndagsskule:

30. okt

S.skule for dei minste