Busstur til Hamar

Diakonene i Nordberg og Maridalen menigheter tilbyr busstur for seniorer i våre menigheter. Turen går til Hamar tirsdag 18.juni.

Busstur til Hamar

Møt opp i god tid ved Nordberg kirke tirsdag 18.juni så vi kommer av gårde klokka 9.00.

Første stopp er Utvandrermuseet i Stange. Her får vi omvisning i friluftsmuseet som viser husene utvandrerne bygget i Midtvesten og deres utstilling «Opphavstegn – vis meg hvem du er.» Før vi reiser videre spiser vi lunsj – påsmurte smørbrød og kaffe/te.

Turen går videre til Domkirkeodden på Hamar hvor vi får omvisning i Middelalder-anlegget. Turen avsluttes på Jernbanemuseet hvor vi får omvisning. Før vi reiser hjem spiser vi pizza og får servert kaffe og kringle.

Vi har en buss som kjører oss fra sted til sted og det går fint å være med om du bruker rullator. Vi kommer tilbake til Nordberg ca. 19.00.

Prisen er kr 450 per person.  Du kan betale kontant i bussen  ved oppmøte eller på vipps
601035 som er tirsdagslunsj sitt vippsnr. Merk innbetalingen "Hamar".

Dersom du ønsker å bli hentet hjemme, si fra om dette når du melder deg på. Vi samarbeider med Nordberg Lions som kan hente deg og kjøre deg hjem etter turen.  Ved påmelding er der fint om du sier ifra om eventuelle matallergier.

Frist for påmelding er 10. juni 2024.

Påmelding til diakon Gudrun gh697@kirken.no tlf 468 62 174
eller diakon Lillian LD929@kirken.no eller tlf 973 05 294.