Dåp i Grefsen kirke

Ønsker du dåp i Grefsen kirke? Nå kan registering til dåp gjøres elektronisk gjennom "Min Kirkeside". Har du spørsmål knyttet til dåp, er det bare å ta kontakt med oss.

Dåp i Grefsen kirke

Ved å følge denne linken til "Min kirkeside" kan registering til dåp gjøres via nett.

For å sende inn skjemaet trengs informasjon om både barnet og foreldre. Dersom dere allerede har bestemt faddere skal disse også registeres her. Har du ikke all informasjonen ved første innsending av skjemaet kan du gå inn senere og fylle ut resten.

I skjemaet velger dere også ønsket dato for dåp. Dersom ønsket søndag ikke dukker opp i valgmulighetene er det fordi det allerede er fullbooket for dåp den dagen, eller det er en søndag uten dåp.

Skjemaet sendes direkte til Kirketorget, som følger opp dette videre.

Har dere spørsmål i forbindelse med dåp eller innsending av skjemaet?

Ta gjerne kontakt  - enten på Kirketorget: 23 62 90 09 (kl.8-15.30) eller til Grefsen kirke; 23 62 93 10 (kl.10-14)

Kontaktinformasjon for Grefsen menighet

Grefsen kirke
Glads vei 45

Org.nr: 974 789 264 (Grefsen sokn)

Vipps 17317 for søndagsoffer
Vipps 17327 for gave til menigheten

Kontakt oss:
post.grefsen.oslo@kirken.no
Telefon- og besøkstid:
mandag-fredag kl.10-14

Bankkonto: 1506.21.80738 for gaver.

Bankkonto: 1503.94.72500 for innbetalinger med KID.

Bankkonto: 1609 23 60613 for andre innbetalinger uten KID.