Videre - lederkurs i kirken

Bli med VIDERE! Vi ønsker å få med flest mulig av dere videre i kirka. Derfor inviteres du fra høsten 2022 med på et ungdomslederkurs for 10.klassinger i Eidsvoll/Råholt/Langset/Hurdal/Feiring

Videre - lederkurs i kirken

Det er planlagt 2 samlinger på kveldstid i høst og 3 samlinger i vinter. Det blir selvfølgelig også en heidundrende avslutningsfest!

VIDERE er et spennende ledertreningsopplegg med opplæring i hvordan du kan være med som ungdomsleder i kirka her hos oss. Hovedmålet for samlingene er å bli enda bedre kjent med hverandre, seg selv og egne styrker som kan brukes inn i kirke, menighet og samfunnet ellers. Kurset er åpent for alle fra 10.klasse, og det er gratis.

Det er menighetspedagog Ida og kapellan Liv Hanne som har hovedansvaret for opplegget, i samarbeid med sogneprestene Jon Petter i Eidsvoll, Terje i Langset og Feiring og Vegar i Hurdal.

Kristin trosopplærer tar nå imot påmeldinger pr. mail. Send en mail hvis du vil være med VIDERE til KT289@kirken.no

Bli med videre du også!

PS: Det planlegges en overnattingstur for VIDERE-gjengen også, men det er enda usikkert når den blir.

Kontaktinformasjon for Eidsvoll og Hurdal kirkelige fellesråd

Besøksadresse: