Gravplass

Her er informasjon om våre lokale gravplassforeskrifter.

Gravplass

Prisar
Når det gjelder prisar, så er ein gravferdsseremoni i kyrkja gratis for dei som bur i kommunen og er medlem av Den norske kyrkja.
Grav er gratis for den som bur i kommunen og som blir lagt ned først i gravstaden. Dersom det blir tatt av ei dobbel grav (altså ei ekstra grav ved sidan av, for til dømes ektefelle), skal ein betale for den grava som blir fråtatt.

Betalingsregulativ for gravplasser i Giske Godkjent i Giske kyrkjelege fellesråd 10.09.2019 GKF sak 28/2019. Godkjent i kommunestyremøte 28.11.2019.

Betalingsregulativ – gravplass

Kistegrav

Festeavgift pr. grav for 10 år (reservert grav betaling frå første dag, freda grav (1.grav i gravsted) etter 20 års freding)

1 660,-

Gravlegging, utanbygdes, i festa grav

5 500,-

Gravlegging, utanbygdes, i ny grav

7 700,-

Urne

Nedsetting av urne, utanbygdes administrasjon

1 100,-

Nedsetting av urne, utanbygdes  Arbeid

880,-

Urnelund

Feste grav for 10 år (reservert grav betaling frå første dag, freda grav (1. grav i gravsted) etter 20 års fredingstid.

1 070,-

Gravlegging utanbygdes inklusive 20 års festeavgift

9 610,-

Namna minnelund

Namna minnelund for 20 år, frå år 1. *

7 480,-

Namna minnelund utanbygdes for 20 år frå år 1. **

14 950,-

Forklaring: * avgift inneheld betaling av namneplate estimert kostnad kr 1500,- + andel av gravminne kr 1 500,- + stell av gravplass for 20 år (kr 200,- per år) kr 4000,-

Forklaring: ** avgift inneheld betaling for utanbygdes gravlegging kr 7000,- + namneplate estimert kostnad kr 1500,-  + stell av gravplass for 20 år (kr 200,- per år) kr 4000,-.

Du kan lese meir om dei generelle foreskriftene på kyrkja.no sine sider.