Ordning for vigsel

Du har mange val når det kjem til vigsel i kyrkja. Dette gjeld tekstlesing, salmesong, musikk, liturgi og ulike handlingar.

Mange av dei vala du har, er presentert på kyrkja.no sine nettsider. Korleis vil du at din dag skal vera? Korleis vil du gjera denne dagen spesiell? Følg lenkja for å sjå dei ulike vala, og tenk på kva du vil skal skje i kyrkja.

Merk at særlege ynskje alltid må konsulterast med prest, eller kantor/organist, alt etter kva ynskjet går på. Kontaktinformasjon står lenger nede på sida.

Kontaktinformasjon for Fusa sokn

Vitjingsadresse: Andre høgda, Fjord'n senter

Kontoret er normalt ope vekedagar mellom 9 og 15.

Postadresse: Postboks 73, 5649 Eikelandsosen

Fakturaadresse: Postboks 73, 5649 Eikelandsosen eller epost post.fusa@kyrkja.no