Utsette konfirmasjon

Etter anbefaling fra biskopen og prostiet, har vi gått sammen om å utsette konfirmasjonene til august.

Utsette konfirmasjon

Vi har sett at flertallet i vårt område velger å utsette, og soknerådet på Austrheim og Fedje støtter og foreslår utsettelse. Vi vil gjerne unngå usikkerhet og velger derfor «å ikke se an» hvordan situasjonen utvikler seg. Vi satser på at konfirmasjonene i slutten av august kan bli litt mindre preget av denne koronaepidemien og håper at den kan feires så «normalt» som mulig med familie og venner!

De nye datoene til konfirmasjonene blir da: Lørdag den 28. august kl. 12.00 på Fedje og søndag den 29. august kl. 10.00 og kl. 12.00 på Austrheim.

Amelie Knieriem – konfirmantansvarleg