Fasteaksjon 2024

Årets fasteaksjon blir tysdag 19.mars 2024. Her går me rundt med bøsser og samlar inn pengar til Kirkens nødhjelp, reint vatn.

Fasteaksjon 2024

Litt om fasteaksjonen:

- Fasteaksjonen er kyrkjelydens aksjon. Den viktigaste støtta Kirkens Nødhjelp har i vårt daglige arbeid, er det frivillige engasjementet i kyrkjelydane, seier Anne-Marie Helland, generalsekretær i Kirkens Nødhjelp.

- Vi i Kirkens Nødhjelp er svært takknemlige for den dugnadsanden og gjevargleda vi opplever i det norske folk. Eit par timars innsats med bøsse på aksjonsdagen, gir mange av verdas mest sårbare menneskjer høve til å jobbe seg ut av fattigdom, og høve til å reise seg i krig og katastrofar, seier Helland.

Vi trenger deg som bøssebærer. Vi trenger at du gir tid, pengar og bruker din stemme mot urettferdighet. Takk for at du er med på Kirkens Nødhjelps fasteaksjon.

Eksemplar på kva støtta er verdt:

• 200 kroner kan gi eitt menneske varig tilgang til rent vatn for resten av livet.
  • 400 kroner kan du gi 100 trær som plantes for å beitre kåra for eit bærekraftig jordbruk.
  • 1000 kroner kan du gi hygienepakker til fem familiar. I katastrofar tar epidemiar mange liv. Barn er spesielt utsatt!

-      Les meir om fasteaksjonen på www.fasteaksjonen.no