Program konfirmant 2023 / 2024

Velkomen som konfirmant på Lindås. Vi gler oss skikkelig til å møte dere i konfirmanttida! Her kjem foreløpige datoar. Vi gir beskjed på sms eller epost hvis det blir noe endringer. Du vil også ha oversikt i appen: minmenighetsportal.

Tysdag 22. august - Informasjonsmøte til både konfirmanten og føresette/foreldre, kl. 20.00 i Lindås kyrkje

Presentasjonsgudteneste: Konfirmantene blir presentert i si eige kyrkje på ei gudsteneste. Datoene til dette er:

·        Myking konfirmantar:     27. August kl. 11.00 i Myking Kyrkje

·        Lindås konfirmantar:      10. September kl.11.00 i Lindås Kyrkje

·        Hundvin konfirmantar:   17. September kl.11.00 i Hundvin kyrkje

Konfirmantsamlingane finn stad (tysdagar) på kyrkjelydsenteret på Lindås etter skuletid (kl.12.10) for alle konfirmanter som følger undervisning på Lindås.

Konfirmanten skal delta på 8 gudstenester i løpet av konfirmantåret. Dato til desse kjem etter kvart.

Se info ovenfor Presentasjonsgudsteneste
Haust Ungdomsgudsteneste
21. Januar Leirgudsteneste
Dato kjem Lysmesse