Diakoniarbeidar 50% stilling i Norddal og Stordal sokn - søknadsfrist 25.08.18

Vår ungdoms- og diakoniarbeidar sluttar og vi treng ny medarbeidar i 50 % stilling så snart råd er etter 01.08.18. Stillinga får nytt arbeidsområde og ny tittel. Vi søkjer difor etter ein diakoniarbeidar i to sokn: Norddal og Stordal, som følger kommunegrensene. Er du glad i å møte andre menneske, interessert i kyrkja sitt arbeid for menneske i alle aldrar og livsfasar, og kan formidle kristen tru og bibelforteljingar til barn og unge, så er dette ein jobb for deg.

Arbeidsoppgåver:

• Leie diakonitenesta i Norddal og Stordal, og ha det overordna ansvaret for at arbeidet fylgjer diakoniplanane i sokna og i Den norske kyrkja.
  • Besøksteneste og institusjonsandakter.
  • Rekruttering og oppfølging av frivillige i kyrkjelydane
  • Vere ein aktiv pådrivar i trusopplæring/undervisningsarbeid i kyrkjelydane Norddal og Stordal, med hovudvekt på aldersstega 0 – 13 år, i samarbeid med trusopplærar
  • Tilrettelegging for personar med særskilte behov
  • Ha kontakt med andre organisasjonar og barne-og ungdomsgrupper
  • Tilrettelegge og delta på særskilde gudstenester i samarbeid med presten.
  • Administrere eige arbeid samt følgje opp planar lokalt i samarbeid med andre tilsette.

Kompetanse:

• Det er ein fordel med utdanning som diakon eller kyrkjelydspedagog, men vi godtek også anna relevant kompetanse.
  • Dine personlege eigenskapar vert lagt vekt på, og særleg di evne til å møte menneske, arbeide sjølvstendig, samarbeide og vere fleksibel.
  • Du må meistre dataverktøyet
  • Ha førarkort og disponere eigen bil,
  • Du må vere medlem av Den norske kyrkje, og kunne legge fram politiattest på oppfordring, jf. Kirkelova § 29

Vi tilbyr:

• Varierte arbeidsoppgåver
  • Trivelege kollegaer og godt arbeidsmiljø
  • Løn etter KA sin tariffavtale og god pensjonsordning i KLP
  • Fordelar av å jobbe i IA-bedrift
  • Kontorplass ved kyrkjekontora i Valldal og i Stordal
  • Stabsfellesskap i storstab med Stranda og med resten av fellesrådsområdet

Har du spørsmål om stillinga så kontakt kyrkjeverje Petra Riste Synnes, tlf 40441527 eller Magne Eivind Glomnes, rådgjevar, tlf 40441528

Søknadsfrist:25.08.2018