Biskop (no avtroppa) Anne Lise Ådnøy og prost Ingun Stokstad Barane blir med. Sång Z deltek, det blir nattverd og offer til Opne dører. Kyrkjekaffi med kaker, frukt og helsingar.
Det er ikkje ofte det er vigsling av prest i soknet vårt! Kjekt om mange blir med.
