Bispedømerådet delte ut midlar og tilsette prestar

I møte 18. mars fordelte bispedømerådet 870 000 kr frå Opplysningsvesenets fond til kyrkjelydar og organisasjonar og tilsette prestar i fire stillingar.

Askvoll er blant kyrkjelydane som har fått ny prest.

OVF-midlar

Bjørgvin bispedømeråd utbetalar samla kr 870.000,- i  midlar frå Opplysningsvesenets fond (OVF).

I denne summen er det sett av 150.000 kroner i støtte til misjonskonsulentstilinga i bispedømet, 21 av prosjekta gjeld arbeid blant born og unge, fem diakoni, fem kyrkjemusikk og kultur og tre gjeld gudstenesteliv.  OVF-midlar blir også  i år brukt til å støtta Ung katedral - St. Jakob med 100.000 kr

Prestestillingar

Følgjande prestar er tilsett:

Sokneprest i Sunnfjord prosti med Askvoll sokn som tenestestad: Kjell Olav Høstaker Nordheim

Kapellan i Bergensdalen prosti med Landås sokn som tenestestad og prostiprest i Bergensdalen prosti: Kjetil Austad Endal

Sokneprest i Sogn prosti med Lærdal sokn som tenestestad: Gunnar Eldevik

Sentrumsprest i Bergen domprosti med særlig ansvar for barn og unge i Bergen domkirke menighet: Bernt Forstrønen

Årsrapport

Bjørgvin bispedømeråd tok også årsrapporten til orientering. Les meir om årsrapporten her.