Søppelkassene rundt omkring på gravlunden vil bli fjernet. Vi ber derfor om at alt avfall tas med og kastes i søppeldunken ved parkeringen.
Dette gjelder blant annet blomster, lys og annet avfall i forbindelse med stell av graver. Ordningen er innført for å bidra til bedre vedlikehold, samt et ryddig og verdig miljø på gravlunden.
Vi setter stor pris på at dette respekteres, og takker for samarbeidet 🌿
