Ved dekking/pynting kvelden før må det betales et tillegg på 50 % av leiesummen.
1: Avbestillingsgebyr:
30% gebyr av utleiepris ved utløp av følgende frister:
- Når bestilling skjer mer enn 2 mnd før arrangementet skal finne sted, og avbestilling skjer mindre enn 2 mnd før arrangementsdato.
- Når bestilling skjer mindre enn 2 mnd før arrangementet skal finne sted, og avbestilling skjer mindre enn 2 uker før arrangementsdato.
- 50% gebyr av utleiepris ved uteblitt oppmøte.
Leieforholdet skal betales ved ankomst til bedehuset.
Det er IKKE tillatt med bruk av alkohol eller andre rusmidler.
2: LEIETAKERS ANSVAR VED LEIE:
- Utplassering og pådekking av bord, samt bortrydding etterpå. Bord tørkes av og settes på plass der de ble tatt. Vask av gulv inngår i leien.
- Se over stolene etter bruk og stable dem sammen i høyde på 5. Nb! Ikke sett disse stablene tett inntil veggen da dette vanskeliggjør vasking av gulv.
- Dersom noe flyttes rommene mellom (eks. fra lillesal til storsal) SKAL dette settes tilbake på plass igjen.
- Mat som er lagret i fryser og kjølerom må fjernes ved arrangementets slutt.
- Restavfall og papiravfall kastes i beholdere i skuret som står utenfor hovedinngangen
- IKKE TILLATT MED LEKING ELLER LØPING OPPE PÅ SCENEN!!!
- Det er ikke tillatt å plassere noe oppe på flygelet.
- Ved leie av peisestue i kjelleren skal kjellerinngangen brukes.
- Ved bruk av peis MÅ spjeld åpnes og vifte for røykavsug startes. Bryter for vifte befinner seg ved nødutgangen. Ved er dessuten leietakers ansvar.
- Ved eventuelle skader på hus og inventar skal disse meldes til vaktmester, og leietaker kan bli holdt ansvarlig for disse.
- Leietaker er selv ansvarlig for å kjenne til rømningsveier og brannslukkingsutstyr.
- Styret forbeholder seg retten til å justere prisene.
- Ved eventuelle feil og mangler, kontakt vaktmester
- Ønsker dere å bruke høyttaleranlegg og eller projektor, vennligst ta kontakt med vaktmester.
Skulle det oppstå feil ved det tekniske anlegget, gir IKKE det grunnlag for redusert leiepris.
Parker KUN på oppmerkede plasser. Dette er viktig, for å sikre god fremkommelighet for eventuelle utrykningskjøretøy
Ønsker dere en velsignet dag!!
vaktmesterparet
Per Bortens veg 4,
7224 Melhus
E-post post(krøllalfa)melhusbedehus.no